Enkel och skalbar löneavdelning med Dublon Accounting. Tillsammans skapar vi ett samarbete där trygghet och kvalitet i fokus så att era medarbetare får korrekta löner.
Vi sköter allt kring er löneadministration på ett korrekt sätt, där det finns många lagar och regelverk att förhålla sig till vad gäller skatter, semesterersättning, avdrag, förmåner med mera och dessutom till ett fast pris.
Vi har förslag på systemen som gör medarbetarnas tidrapportering och frånvaroregistrering enkel och platsoberoende. För dig som arbetsgivare kvarstår enbart en granskning innan knapptrycket rapporterar vidare till oss.
Vi skickar ut lönespecifikationerna direkt till dina anställda digitalt och säkert. På så sätt sparar vi både på miljön samtidigt som vi ökar tillgängligheten och säkerheten.
Här ska det vara enkelt och smidigt. Ta ett foto på kvittot direkt med mobilappen och gör klart ditt utlägg direkt efter köpet och registrera din tjänsteresa innan du kliver ur på parkeringen. Rapportera sedan in månadens händelser med ett knapptryck!
Lönerna ska deklareras till Skatteverket och vi säkerställer att varje löneinformation rapporteras exakt och i linje med gällande regler gentemot Skatteverket och andra myndigheter. Efter lönehanteringen är klar så beroende på dina behov och önskemål kan vi också ta fram andra uppgifter relaterade till lönehantering, som exempelvis pensionsrapportering eller statistikrapportering.
Alltid proffsiga i sitt bemötande! Då rådgivning alltid ingår i deras paket behöver jag aldrig oroa mig, när jag vill bolla något med Dublon Accounting.
När jag försökte från början sköta ekonomin i mitt AB på egen hand, märkte jag ganska snabbt hur krångligt det var med rapportering till Skatteverket. Dublon hjälpte mig snabbt med att komma på banan och sedan dess har jag släppt hela den biten. Ingen mer magont utan jag kan fokusera på mitt arbete.